KOMPETENCIJŲ UGDYMAS, TAIKANT MENINĖS RAIŠKOS METODUS

Norintiems pagilinti savo kūrybinę kompetenciją, įsikvėpti, pasisemti naujų idėjų apie šiuolaikinį teatrą ir jo integravimą į mokomuosius dalykus, galime surengti mokymus. Mes pasiūlysime akredituotą mokymų programą, suderinsime įgyvendinimo planą, pakviesime profesionalius kūrėjus – edukatorius ir įgyvendinsime kultūrinio ugdymo veiklas jūsų įstaigoje, arba pakviesime atvykti pas mus.

 

Kultūrinio ugdymo veiklos turinys ir praktikos formuojamos, atsižvelgiant  į scenos meno raiškos, supratimo, reiškinių pažinimo plėtojimą. Mokytojai teoriškai susipažins ir praktiškai išmėgins galimybes veikti žaidybinio, improvizacinio, fizinio, įvietinto, dokumentinio teatro rėmuose. Taip pat bus analizuojamas teatro ir technologijų ryšys, pristatant  intermedialų, virtualų, medijų, skaitmeninį, audiovizualinį teatrą. Gilinsis į šiuolaikinio teatro scenovaizdžio ir garsovaizdžio kūrimo specifika bei ieškos galimybių, kaip tai pritaikyti mokykloje. Kultūrinio ugdymo veiklos dalyviai susipažins su esminiais šiuolaikinio teatro dramaturgijos kūrybos principais, išmėgins istorijų pasakojimo (storytelling‘o) konstravimo būdus, gilins retorikos įgūdžius, ką vėliau galės panaudoti dirbdami su mokiniais.

Mokymus galima užsisakyti parašius mums laišką info@noshoes.lt bei paskambinus tel. +370 645 25797

Kultūrinė edukacija ,,Šiuolaikinio teatro pradžiamokslis“ įgyvendinta Tūkstantmečio mokyklų projekte (TŪM)

Mokymų trukmė 60 valandų

Šios kultūrinio ugdymo veiklos metu mokytojai supažindinami su šiuolaikinio teatro kūrybos būdais ir jų integravimo galimybėmis į formalų ugdymą. Tuo būdu siekiama plėtoti pedagogų kultūrinius, tarp dalykinės integracijos, kūrybiško mokymo/si įgūdžius. Skirtingų šiuolaikinio teatro formų įvairialypiai kūrybos būdai sudarys sąlygas skirtingų gebėjimų dalyvių savirealizacijai, per a) tyriminę veiklą, b) aktyvias teatro pažinimą ir kūrybą skatinančias veiklas, c) bendrųjų kompetencijų ugdymą bei komandinio darbo akcentavimą, d) IKT taikymą kūryboje, tarp dalykinius ryšius, e) kalbinės raiškos plėtojimą.